Czytaj treść
Zmniejsz rozmiar czcionki
Domyślny rozmiar czcionki
Zwiększ rozmiar czcionki
Duży kontrast
AktualnościEUROPA, NAPRAWDĘ, DA SIĘ LUBIĆW ramach projektu Rok Europy w Wałbrzychu uczniowie klas: 7 a, 7 c, 8 b, 5 b i 3 c gimnazjum przygotowali różnorodne propozycje o wybranych krajach UE. W ramach tego przedsięwzięcia podczas Festynu Rodzinnego mogliśmy degustować potrawy, np. Litwy, Czech, Słowacji, Węgier i oczywiście Polski. Dzień wcześniej, na korytarzu na I piętrze, pojawiły się przepiękne plansze, które przybliżają ONE BILION RISING18 lutego 2019 roku nasza szkoła wzięła udział w ogólnoświatowej akcji przeciw przemocy wobec kobiet. foto: Wałbrzych dla was ag List otwarty nauczycieli do Rodziców i Uczniów
List otwarty nauczycieli Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu do Rodziców i Uczniów Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie Mija kolejny dzień ogólnopolskiego strajku nauczycieli. Chcemy podzielić się z Państwem naszymi refleksjami na temat zaistniałej sytuacji. Nie mamy wątpliwości, że jest to trudny czas nie tylko dla nas, ale także, a może przede wszystkim, dla Państwa i dla Was drodzy Uczniowie. Z całą mocą pragniemy podkreślić, że nasz strajk podyktowany jest nie tylko żądaniami płacowymi, ale w takim samym stopniu - walką o lepszą edukację. Współczesna szkoła od lat jest zaniedbywana, niedofinansowana, a podstawy programowe przeładowane niepotrzebnymi treściami. Obecny system nauczania zaproponowany przez Minister Edukacji nie skupia się na kształceniu umiejętności, a na odtwarzaniu treści. Archaiczna edukacja nie nadąża za zmieniającym się światem. Państwa dzieci powinny umieć interpretować, argumentować, wnioskować, krytycznie i twórczo myśleć. A zatem walczymy nie tylko o swoją godność, ale przede wszystkim o dobro obecnych i przyszłych pokoleń. Dziękujemy za Państwa dotychczasowe wsparcie, zrozumienie i życzliwość. Grono Pedagogiczne Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu Więcej artykułów…Podkategorie |
|